top servicii bancare straine online

Arhitectul modei mondiale – Gianfranco Ferre

Gianfranco Ferre
Distribuie prietenilor tai!

Unul dintre cei mai cunoscuti italieni la ora actuala, Gianfranco Ferre deseori este supranumit arhitectul modei mondiale. Si acest lucru nu este deloc exagerat. Fostul absolvent al Institutului de Politehnica din Milano a preferat sa schimbe proiectarea oraselor si edificiilor pe croiala rochiilor si costumelor de o eleganta ametitoare.

Desigur, tanarul si talentatul arhitect Gianfranco Ferre se vedea un mare fauritor al arhitecturii moderne. Pe atunci, Gianfranco avea doar un singur hobby: in timpul pranzurilor din familie, sa mestereasca diferite bratari si nimicuri atragatoare pe care le daruia apoi colegilor, pictorilor, designerilor. Totul parea o simpla distractie si o descarcare a energiei creative, cand intr-o zi cand o persoana influenta din lumea modei a observat minunatele flecustete ale lui Ferre si i-a propus sa creeze o colectie de accesorii pentru un prestigios magazin din Milano. La inceput, el a refuzat, pentru ca era perioada examenelor. Apoi a cedat sub presiuni insistente – lucrarile lui s-au vandut ca painea cea calda. De atunci, probabil, Gianfranco Ferre are slabiciune fata de piele. Cu toate acestea, pana in 1978, Ferre s-a framantat, nestiind ce sa faca: arhitectura sau moda. In acel an el a luat o decizie ferma si a deschis firma „Gianfranco Ferre S.p.A.”, care a constituit temelia viitorului imperiu. A urmat prima colectie pentru femei, apoi pentru barbati, iar 1984 a aparut primul parfum pentru femei „Gianfranco Ferre”. Urmatoarele cinci parfumuri sunt prezentate in paralel cu noile colectii, maestrul creand personal design-ul fiecarei sticlute. Cel mai triumfal parfum este „Gianfranco Ferre”, creat cu ocazia jubileului de 20 de ani de la crearea marcii.

Vezi si:  De ce vor oamenii de știință să trimită mesaje în spațiu

In toiul revolutiei de jeans, Gianfranco Ferre a inceput sa lucreze cu frenezie asupra colectiei din denim, iar mai tarziu a creat o serie exclusiva de blanuri. La sfarsitul anilor 80, Gianfranco Ferre nu numai ca era numit un designer talentat, ci un geniu al modei, pasind spre culmile succesului cu pasi giganti. La acel moment, in lume nu era vreo alta companie ce s-ar dezvolta cu atata succes. In viltoarea acestor evenimente, Ferre este invitat la Casa Christian Dior. El a reactionat cam rezervat la telefonul lui Bernar Arnaut, proprietarul de atunci al Casei Dior, mai ales ca italianul a refuzat cinci ani in urma o propunere similara, fiind preocupat de propria-i marca. Dar, spre uimirea tuturor, el a acceptat. Astfel, pentru prima data in istorie, un strain a intrat in renumita casa de moda franceza n calitate de creator, apucandu-se de colectia „Haute Couture”.

Pana la ora actuala, creatiile lui Ferre au fost cele mai bune lucrari din toate cate au existat sub logotipul Christian Dior. in fiecare noua toaleta se simtea aerul lui Dior, stilul Dior. Aceeasi Fumusete si eleganta. „S-a intors Dior”, spuneau dupa premiera unei colectii care a iesit „de sub acele de cusut” ale noului director al Casei Dior. A doua zi, Ferre a fost decorat cu cea mai inalta nentiune din lumea modei „Degetarul de aur”. A mai lucrat la Dior opt ani, iar 1997 a parasit pe neasteptate aceasta casa de moda. Gianfranco Ferre a plecat de la Dior pentru a se intoarce la Ferre.
Moda pentru barbati, Gianfranco Ferre, arhitectul modei mondiale, stiluri moderne

Date autobiografice – Gianfranco Ferre:

1944 – se naste la 15 august in Legnano (Milano) Italia

Vezi si:  Top 6 stiluri cheie ale modei barbatesti

1978 – Compania fondata de G.F.F. Debutul lui G.F.F imbracaminte pentru femei si accesorii.

1982 – Debutul lui G.F.F imbracaminte pentru barbati si accesorii.

1983 – colectia pentru femei.

1983 – Noiembrie: premiul Japonez

1984 – Prima colectie de parfumuri pentru femei „G.F.F”

1985 – Iunie: „Colectia pentru barbati”- New York.

1986 – Decembrie: „Ambrogino D-oro” premiul – Milano

1987 – Studio Ferre.

1990 – Octombrie: „Lorento este Magnific” – premiul Academiei Internationale de Medicina, Florenta.

1991 – Parfum Ferre.

1994 – Noiembrie: Maschera D-oro” premiul – campionul Italiei.

1996 – G.F.F. – linia de jeans

1998 – Octombrie: „Immaginario” labirint- cu ocazia deschiderii unui nou sediu la VIA Pontaccio 21, Milano.

2000 – Iunie: „GFF: Altre emozioni” – cu ocazia donatiei Galeriei de costume din Florenta.

2001 – Aprilie: Titlul de Consilier Major in arta imbracamintei.

2002 – G.F.F.S.p.A – s-a integrat intr-un holding

Gianfranco Ferre a demonstrat că pasiunile și talentele pot duce la căi neașteptate și de succes, indiferent de direcția inițială aleasă. Alegerea sa de a păși dincolo de limitele arhitecturii tradiționale și de a aplica aceleași principii de structură și estetică în modă a contribuit la transformarea sa într-un reper al creativității mondiale. În viața de zi cu zi, povestea sa ne amintește de importanța de a ne urma intuiția și pasiunile, oricât de neobișnuită ar părea traiectoria, pentru că adevăratul potențial se dezvăluie adesea în moduri neașteptate. Ferre ne încurajează să îmbrățișăm schimbările și să avem încredere în instinctele noastre creative pentru a construi ceva unic și autentic.

Stiai că...

Curiozitatea umana convertita intr-un foarte serios experiment stiintific a determinat realizarea, in urma cu un an, la bordul Statiei Spatiale Internationale, a unui exercitiu de aruncare a unui bumerang in stare de imponderabilitate dar in conditiile existentei aerului presurizat ? Obiectul aruncat de astronautul japonez Takao Doi a evoluat exact ca pe Pamant, confirmand asteptarile cercetatorilor, care stiau ca nu gravitatia ci prsiunea atmosferica face ca sa functioneze bunerangul.

Pe fiecare pagina a site-ului vei găsi o noua curiozitate incredibila. Educa-te cu Util21.ro!
Toate definitiile dintr-un dictionar roman pot fi gasite pe DexOnline.Net, dar si toate sinonimele si rimele din lume. Iar pentru curiozitati nelimitate si o cultura generala de invidiat, site-ul Guess.ro este alegerea potrivita.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *